Cum sa pastrezi trandafirii intacti >>

Toata lumea cred ca a daruit sau a primit flori. Impachetate in buchete stralucitoare, sunt cadoul potrivit pentru orice ocazie ^.^
Mie imi plac florile si mi se pare mai usor sa le ofer decat sa le primesc. Mi se pare mai greu atunci cand le primesc pentru ca dupa toata nebunia cu 'Vaaiii, multuuumesc!! Ce frumoase suunt!!' ma gandesc in adancul sufletului meu 'Bun, si acum ce fac cu ele?'. Nu prea vedeam rostul pentru ca oricat de mult ai avea grija de ele, nu traiesc decat pentru cateva zile.. Mi se parea o risipa de resurse si imi parea rau pentru ele. Asa suntem noi femeile. Ne place sa primim flori, bijuterii sau dulciuri, nu pentru ca suntem materialiste ci pentru ca sunt frumoase.
Florile ne incanta sufletul prin prospetime, vitalitate, fragilitate, bijuteriile pentru ca le putem purta si ne atasam oarecum de ele (spunea cineva ca bijuteriile sunt cele mai bune prietene ale unei femei ^.^) iar dulciurile pentru ca sunt o desfatare placuta de scurta durata.
Florile sunt atat de frumoase incat vrei sa le pastrezi pentru totdeauna. Obisnuiam sa ma gandesc 'Ce sa fac, ce sa fac?' si uite ca sunt unele flori pe care daca stii cum sa le usuci, capata o frumusete aparte. Asa sunt trandafirii. Eu i-am uscat pe toti pe care i-am primit pentru ca pe urma sa ii asez frumos in diferite vaze.
Daca v-ar interesa cum arata trandafirii uscati, am atasat mai jos ce am facut cu unii trandafiri pe care nu aveam in ce sa-i tin:
pentru inceput
-intindeti pe niste foi trandafirii pe care i-ati uscat;
tranda
-ei se usuca in functie de ce stadiu sunt atunci cand ii primiti;
-pasul urmator a fost de a taia frunzele si de a-i aduce la o lungime oarecum egala;
Fotografie-0305
-am ales drept recipient un ceainic dintr-un set incomplet de cesti:
dragut
-apoi am asezat in ceainic trandafirii, frunzele de la ei si florile pe care le-am mai gasit prin buchete in functie de cum mi s-a parut mie mai dragut:
rezultat
Trandafirii rezista pentru mai multe luni uscati, in functie de cat de mult ii ingrijiti, ceea ce inseamna sa nu-i tineti intr-un mediu umed si sa-i mai stergeti din cand in cand de praf.
Daca mai aveti alte idei, sunt interesata si de alte moduri de a-i aranja ^.^

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
RAWRo Blog Design by Ipietoon